Доброволците на Holiday Heroes – сърцето на нашата кампания

Доброволците на Holiday Heroes – сърцето на нашата кампания

 

Шестата поред кампания на Холидей Хироуз зарадва за Великден 2015 над 4000 семейства с пакети с хранителни продукти. Това се случи изцяло благодарение на онези, които отвориха сърцата си и дариха – продукти, пари или своето време в името на каузата. На стотиците добри хора, на компаниите-дарители, които се включиха в кампаниите досега – БЛАГОДАРИМ! Надяваме техният брой да се увеличава!

Затова ето цялата информация, която е нужна, за да открие всеки своето място в редиците на нашите доброволци. ТОВА МОЖЕ ДА БЪДЕШ И ТИ!

 

Административна работа

За всеки един етап от кампанията са нужни много и различни хора. Сред тях има и такива, които ни помагат да отговаряме на запитванията на нашите горещи линии; да обработваме информацията за записаните семейства в нужда; да координираме доброволците в различните акции. Независимо дали имате възможност да помагате цял месец или само няколко дни/няколко часа дневно, можете да се свържете с нас и да се включите в нашата кауза.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Събиране на продукти в магазините

В 6 магазинa на верига „Кауфланд“ в София, нашите доброволци раздават флаери на клиентите. Всеки клиент на магазина, който желае да се включи, може да закупи продукт/и от препоръчаното от нас меню. След покупката, продуктите се събират от доброволците в колички и в края на акцията се опаковат в кашони, готови за транспортиране към склада ни. Доброволците във всеки обект трябва да са минимум двама, за да може да се обърне внимание на всеки клиент, да се напише сертификат за дарение на всеки, закупил продукт и да бъдат опаковани в кашони навреме.

Магазините, в които ще се проведат акциите по събиране на продукти, ще бъдат следните:

  • Кауфланд
  1. Кауфланд, Младост, ул. Филип Аврамов № 3
  2. Кауфланд, Банишора, ул. Скопие № 1
  3. Кауфланд, Овча Купел, ул. Кукуряк № 3
  4. Кауфланд, Хаджи Димитър, ул. Резбарска № 7 Б
  5. Кауфланд, Витоша, ул. Тодор Каблешков № 3
  6. Кауфланд, Малинова долина, ул. Проф. Д-р Иван Странски № 20

Графикът на кампанията „Избери, купи, дари“ за всички 6 магазина на Кауфланд е следният:

От 30-ти ноември /понеделник/ до 16-ти декември /сряда/ 2015 г. включително.

Делнични дни: 18:00 – 20:30 ч.

Уикенд: 11:00 – 16:00 ч.

Работата на доброволците ще бъде подпомагана от Координатора на кампанията, Помощник-координатора на доброволците в магазините, както и от

  • Супервайзор. Неговата работа ще включва снабдяване периодично магазините с рекламни материали; да отговаря на въпросите на доброволците; да разговаря с клиенти на магазините, които искат да разберат повече за кампанията. Ако ти си отговорен, общителен и способен да импровизираш в нови ситуации, можеш да станеш супервайзор на един или всички магазини от кампанията като ние ще те обучим как да правиш това с лекота. През всички дни на кампанията, трябва да си свободен по време на акциите, за да бъдеш на място в магазина/магазините. Нужда от твоята намеса може да има през ден, но трябва да бъдеш на разположение, за да може да се реагира на временните спънки.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Склад

За пореден път професионалистите в областта – bERS Logistics ще ни предоставят част от своята база, на територията на която да складираме събраните продукти, да ги опаковаме и подготвим за дарение. Адресът на склада е ул. „Околовръстен път“ №414, след отбивката за Казичене, точно след като преминете под моста.

Работата в склада е разделена на три части:

  • Складиране на продукти по време на акциите в магазините (30.11 – 16.12.15 г.) и периодичното им проверяване и преброяване.
  • Дни за подготовка – сгъване на кашони, облепвянето им със стикери, преброяване на наличности (16.12 – 18.12.15 г.)
  • Опаковане на продукти и разнасянето на празничните пакети по домовете. Работата започва на място в склада в 08:30 ч., опаковането приключва до 14:00 ч., когато започва разносът за съответния ден. След това се почиства и се подготвят продуктите за опаковане на следващия ден (19.12 – 22.12.15 г.)

На ден са нужни средно по 20-30 доброволеца, за да се изпълни квотата от празнични пакети за деня. Освен това ни трябват:

  • Отговорник склад – средна заетост: 2 седмици от 10.12 до 22.12.15 г. Неговата работа е през първата седмица да бъде периодично в склада и да проверява големите дарения от фирмите. Така ще можем да следим изпълнението на всяка една доставка. През най-активната седмица от кампанията между 16.12 и 22.12.15 г. той трябва да следи за:
    • броя оставащи палети с налични продукти
    • броя готови за доставка кашони
    • броя натоварени в съответния бус кашони

Събраната информация трябва да предава периодично на Координатора на кампанията.

Ако имаш желание да бъдеш този човек, ние ще те обучим как да правиш всичко това без усилие и да бъдеш едно от най-важните звена в кампанията.

  • Отговорник по товаренето – заетост: 4 дни от 19.12 – 22.12.15 г. включително, от 08:30 до 17:00 ч. Тази позиция могат да заемат двама души. Работата им ще включва:
    • Следене на графика за пристигането на всеки бус, който ще разнася празничните кашони.
    • Проверка на готови за товарене кашони.
    • Проследяване графика на товарене и да предават периодично тази информация на Отговорника на склада и Координатора на кампанията.
  • Отговорник на поточната линия – заетост: 4 дни от 19.12 – 22.12.15 г. включително, от 08:30 до 15:00 ч. Той ще следи:
    • всеки доброволец да следва задачите си;
    • във всички кашони преди затварянето им да има по един от задължителните продукти;
    • да има достатъчно от всички задължителни продукти около поточната линия;
    • точния брой готови кашони;
    • палета с кашони, за да подава периодично актуална информация към Отговорника/ците по товаренето, Отговорника на склада и Координатора на кампанията.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Събиране на играчки

            Всяка коледна кампания изисква към празничните пакети с хранителни продукти да добавим и играчка за най-малките. Събираме всякакви играчки, не е нужно те да бъдат нови, но е задължително да са запазени. Акцията ще се проведе в The Mall, като всеки може да остави своята играчка там. Доброволците ще раздават флаери, разяснявайки същината на кампанията, ще правят снимки на дарители и ще надписват сертификати на всеки, оставил играчки. Информация за дните на кампанията и графика с доброволци ще бъдат обявени скоро.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Доставяне на празнични пакети

В разнасянето на празничните пакети за великденската ни кампания през 2015 г. се включиха десетки доброволци, които дариха от своето време, използвайки личните си автомобили. Това се случва за четири дни между 19.12 и 22.12.15 г. за Коледа. Разнасянето започва в 14:00 ч. и приключва, когато всички пакети са разнесени. Отнема средно около 2 часа в зависимост от нивото на ориентация на шофьора и използването на GPS навигация. Препоръчително е всеки доброволец с кола да си намери за компания втори човек. Той ще му помага с подготвянето на протоколите, с прозвъняването на семействата и даряването на пакета. Средно на ден ни трябват по 30 автомобила, на които да разчитаме, за да сме максимално ефективни. Ако ти имаш желание да ни помогнеш в този важен етап от приключването на кампанията, се свържи с нас.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

               

Благотворителен базар

            Един от начините да събираме средства за кампанията е провеждането на различни мероприятия с благотворителна цел. Ако ти си общителен, усмихнат и искаш да помогнеш да дарим повече усмивки за празника, включи се като наш доброволец в специалните коледни събития. Едно от тях е вече утвърдилият се като много успешен метод за подобно нещо – благотворителен базар. Денят и мястото ще бъдат допълнително уточнени. Работата се състои в

  • раздаване на флаери на кампанията около щанда на Holiday Heroes;
  • отговаряне на въпроси свързани с кампанията
  • продажба на различни дарени ни ръчно направени предмети
  • издаване сертификати за дарение на всеки, включил се в каузата ни.

Имаме нужда от двама души, които да си разпределят дейностите и да могат да обръщат достатъчно внимание на всеки заинтересован.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

                Спортни мероприятия

            През изминалата 2014 г. Holiday Heroes постави началото на една много успешна инициатива. Проведохме две спортни мероприятия, в които участие взеха над 40 фирми. Те направиха дарения за кампанията под формата на такса за участие, излъчиха свои отбори и ни отдадоха по два дни от времето си, за да играем заедно волейбол и футбол благотворително. По време на великденската кампания добавихме в спортния си календар турнири по боулинг и картинг. Главните отговорности на доброволците са да раздават спортните екипи в началото на турнирите; да водят протоколи от игрите; да следят графика и като цяло да се забавляваме заедно. Ако ти имаш влечение към някой от тези спортове и желаеш да ни помогнеш при организацията му, заповядай в нашите бойни редици.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

               

Фотографска и операторска дейност

            Като благотворително сдружение без собствен бюджет, разчитаме на безвъзмездната помощ от нашите доброволци. На всяко от събитията си имаме нужда някой да заснема най-добрите моменти, да запечатва най-усмихнатите участници и да ни помага да имаме повече материали от събитията си, с които да инспирираме хората за в бъдеще. Ако Вие имате собствена техника и желание, станете нашия оператор-фотограф.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

            Талисманът на кампанията

            Двата талисмана на кампанията са онези звена, без които никое събитие не може да премине с очаквания успех. Стани нашия Дядо Коледа или Великденски заек и ни помогни да предизвикаме усмивки!

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

                Раздаване на флаери

            На последно място, но не и по важност, е една малка подробност от кампанията, за която не се вдига много шум. За да имаме достатъчно интерес към благотворителните събития, за да знаят повече хора, къде и кога събираме продукти, за да знаят как могат да се включат имаме нужда от доброволци, които да раздават нашите рекламни материали. Това се прави периодично, непосредствено преди събития. Ако ти искаш да отделиш няколко часа и да накараш повече хора да повярват в Holiday Heroes или тепърва да чуят за нас, ние ще те обучим как това да става без усилия и с много добро настроение.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

 

Свържи се с нас:

  • Задай въпросите си към Координатора на доброволците на горещата линия за доброволци: 0889 205 426
  • Координатора на Holiday Heroes: 0888 22 71 21.
  • Запиши се като наш доброволец на в сайта ни на: https://holidayheroes.bg/stani-dobrovolets/
  • Проследи последните новини на страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/HolidayHeroes.bg

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn