Социалната кампания на Huawei #BePresent достигна до хиляди потребители в България

Събраната сума ще бъде използвана за подкрепа на семейства с деца в нужда

София, 13 януари 2017 г. – Коледната благотворителна кампания на Huawei #BePresent достигна до хиляди български потребители и успя да събере 20 000 лв., набрани чрез активността на хората в социалните мрежи. Сумата ще бъде дарена на сдружение „Holiday Heroes” и използвана за подпомагане на семейства с деца на възраст 4-15 години от цялата страна.
Стартиралата в края на ноември 2016 г. #BePresent кампания имаше за цел да привлече вниманието към коледните и новогодишните празници като период от годината, в който да оставим смарт устройствата настрана и който да прекараме с любимите за нас хора. В основата й бе заложенa подкрепа на социално слаби семейства с деца и затова самите интернет потребители допринасяха чрез лично участие за събирането на средствата. Те подкрепиха социалната кампания чрез споделяне на коментари с хаштага #BePresent под специални постове за кампанията във фейсбук страницата на Хуауей https://www.facebook.com/HuaweimobileBG/. За всеки написан коментар Huawei обяви, че ще дарява по 1 лв.
„Чрез #BePresent кампанията получихме позитивна обратна връзка от много потребители, които се включиха с подкрепа не само в нашата фейсбук страница, но и в други социални канали за комуникация. Затова решихме да увеличим сумата и да дарим 20 000 лева в името на нуждаещи се семейства с деца. Благодарим на всички хора, които се включиха и на известните лица, които демонстрираха своята социална ангажираност и подкрепиха нашата благородна кауза“ – сподели Кристина Щерева, маркетинг директор за Huawei България и Македония.
Освен от сдружение „Holiday Heroes”, кампанията бе подкрепена от Орлин Павлов, Михаела Филева, Драго Симеонов, Гери Турийска и Нели Хаджийска, както и от други популярни личности в България.

##
За Huawei Consumer Business Group
С 16 центъра за проучване и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Русия, Индия и Китай, услугите и продуктите на Huawei се разпростират в повече от 170 държави, обслужвайки повече от една трета от световното население. Huawei се нарежда на трето място по поръчки на мобилни телефони за 2014 г. Като една от трите бизнес групи на Huawei, Huawei Consumer BG предлага мобилни телефони, високоскоростни мобилни устройства, домашни устройства и облачни услуги. Глобалната мрежа на Huawei се гради на 20 години опит в телеком индустрията и е посветена на това да предоставя последните технологични развития на потребителите по света.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn