Доброволците на Holiday Heroes – сърцето на нашата кампания

Деветата поред кампания на Holiday Heroes зарадва за Коледа 2016 с празнични пакети с хранителни продукти 5970 семейства. Това се случи изцяло благодарение на онези, които отвориха сърцата си и дариха – продукти, пари или своето време в името на каузата. На стотиците добри хора, на компаниите-дарители, които се включиха в кампаниите досега – БЛАГОДАРИМ! Надяваме техният брой да се увеличава! Ето и няколко думи от наш доброволец и приятел за мотивацията и чуството да си доброволец.

Затова ето цялата информация, която е нужна, за да открие всеки своето място в редиците на нашите доброволци. ТОВА МОЖЕ ДА БЪДЕШ И ТИ!

Административна работа

За всеки един етап от кампанията са нужни много и различни хора. Сред тях има и такива, които ни помагат да отговаряме на запитванията на нашите горещи линии; да обработваме информацията за записаните семейства в нужда; да координираме доброволците в различните акции. Независимо дали имате възможност да помагате цял месец или само няколко дни/няколко часа дневно, можете да се свържете с нас и да се включите в нашата кауза.

  • Помощник в офиса. Най-натовареният ни етап от Великден 2017 ще бъде от 15.03 (сряда) до 11.04 (вторник) . Търсим си доброволец, който да бъде с нас в тези тежки моменти и да ни помага на място в офиса. Намираме се в Центъра (София) и работим от 09:00 до 18:00 ч., като понякога работният ден приключва малко по-късно. Ще очакваме отговорен и позитивно настроен човек с елементарни познания по Microsoft Office пакета, който е съгласен да провежда телефонни разговори от всякакво естество, свързани с кампанията. Ако можеш да отделиш това време, за да ни помогнеш, свържи се с нас.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Събиране на продукти в магазините

В 5 магазинa на верига „Кауфланд“ в София, нашите доброволци раздават флаери на клиентите. Всеки клиент на магазина, който желае да се включи, може да закупи продукт/и от препоръчаното от нас меню. След покупката, продуктите се събират от доброволците в колички и на края на акцията се опаковат в кашони, готови за транспортиране към склада ни. Доброволците във всеки обект трябва да са минимум двама, за да може да се обърне внимание на всеки клиент, да се напише сертификат за дарение на всеки, закупил продукт и да бъдат опаковани кашоните навреме.
Магазините, в които ще се проведат акциите по събиране на продукти, ще бъдат следните:

  • Кауфланд
    1. Кауфланд, Младост, ул. Филип Аврамов № 3
    2. Кауфланд, Банишора, ул. Скопие № 1
    3. Кауфланд, Студентски, ул. Проф. Д-р Иван Странски № 20
    4. Кауфланд, Руски паметник, бул. Тотлебен №36
    5. Кауфланд, Люлин, бул. Петър Дертлиев №56

Графикът на кампанията „Избери, купи, дари“ за всички 5 магазина на Кауфланд е следният::
От 15-ти март /сряда/ до 10-ти април /понелденик/ 2017 г. включително.

Делнични дни: 18:00 – 20:30 ч.

Уикенд: 12:00 – 16:00 ч.

Работата на доброволците ще бъде подпомагана от Координатора на кампанията, както и от:

  • Супервайзор. Неговата работа ще включва да снабдява периодично магазините с рекламни материали; да отговаря на въпросите на доброволците; да разговаря с клиенти на магазините, които искат да разберат повече за кампанията. Ако ти си отговорен, общителен и способен да импровизираш в нови ситуации, можеш да станеш супервайзор на един или всички магазини от кампанията, като ние ще те обучим как да правиш това с лекота. През всички дни на кампанията трябва да си свободен по време на акциите и да се отзовеш при нужда в магазина/магазините, за да за да може да се реагира на временните спънки.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Склад

За Великден 2017 ще използваме складовата база на нашите най-нови приятели от K&M Style. В този финален етап на кампанията ще складираме събраните продукти от акциите в магазините, а непосредствено преди празниците ще ги опаковаме и подготвим за дарение. Адресът на склада е ул. „Янко Ангелов“ №3, Казичене. Влиза се точно до изхода на бензиностанция Shell, ще се ориентирате по табелите с червен надпис K&M. Обърнете внимание, че ако се качите на Околовръстното през Цариградско, ще трябва непосредствено преди моста Бусманци-Казичене да свиете вдясно и през „детелината” да преминете от другата страна на Околовръстното, за да влезете към склада (обратният завой след моста/БЕРС не е позволен). Ето и линк към локацията: https://goo.gl/maps/CvDxHvFQGTK2

Работата в склада е разделена на три части:

  • Складиране на продукти по време на акциите в магазините (15.03 – 10.04.17 г.) и периодичното им проверяване и преброяване.
  • Дни за подготовка – сгъване на кашони, облепвянето им със стикери, преброяване на наличности (5.04 – 7.04.17 г.)
  • Опаковане на продукти и разнасянето на празничните пакети по домовете. Работата започва на място в склада в 08:30 ч., опаковането приключва до 14:00 ч., когато започва разносът за съответния ден. След това се почиства и се подготвят продуктите за опаковане на следващия ден (8.04 – 11.04.17 г.)

На ден са нужни средно по 40 доброволеца, за да се изпълни квотата от празнични пакети за деня. Освен това ни трябват:

  • Отговорник склад – средна заетост: 2 седмици от 28.03 до 11.04.17 г. Неговата работа е през първата седмица да бъде периодично в склада и да проверява големите дарения от фирмите. Така ще можем да следим изпълнението на всяка една доставка. През най-активната седмица от кампанията между 05.04 и 11.04.17 г. той трябва да следи за:
    • броя оставащи палети с налични продукти
    • броя готови за доставка кашони
    • броя натоварени в съответния бус кашони

Събраната информация трябва да предава периодично на Координатора на кампанията.
Ако имаш желание да бъдеш този човек, ние ще те обучим как да правиш всичко това без усилие и да бъдеш едно от най-важните звена в кампанията.

  • Отговорник по товаренето– заетост: 4 дни от 8.04 – 11.04.17 г. включително, от 08:30 до 17:00 ч. Тази позиция могат да заемат двама души. Работата им ще включва:
    • Следене на графика за пристигането на всеки бус, който ще разнася празничните кашони.
    • Проверка на готови за товарене кашони.
    • Проследяване графика на товарене и периодичното предаване на тази информация на Отговорника на склада и Координатора на кампанията.
  • Отговорник на поточната линия – заетост: 4 дни от 8.04 – 11.04.17 г. включително, от 08:30 до 15:00 ч. Той ще следи:
    • всеки доброволец да следва задачите си;
    • във всички кашони преди затварянето им да има по един от задължителните продукти;
    • да има достатъчно от всички задължителни продукти около поточната линия;
    • точния брой готови кашони;
    • палета с кашони, за да подава периодично актуална информация към Отговорника/ците по товаренето, Отговорника на склада и Координатора на кампанията.


За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Мениджър логистика

Организирането на опаковането и разноса, които трябва да се случат в рамките на една седмица, е най-важната част от работата, която трябва да се свърши преди и през цялата кампания на Holiday Heroes. Всичките ни дейности са много разнородни – от намиране на дарители, през организиране на различни благотворителни събития за събиране на средства, през обработване на данните на хиляди хора, но в крайна сметка са обвързани с тази крайна точка. Ако ти имаш познания и опит в тази област и искаш да ни подадеш ръка, свържи се с нас, за да обсъдим какво и как трябва да се свърши. В рамките на една седмица трябва да се разпределят всички адреси за доставка, да се изпратят адресите за разнос към доброволците, да се реагира при промяна на графиците. Работата е отговорна и се изисква човек с опит (или добро познаване на София и компютърна грамотност), както и желание да отдели девет дни от свободното си време между 4.04 и 10.04.17 г. Двамата, които ще помагат в този етап, трябва да бъдат с нас офиса ни в Центъра (София) и на разположение от 9:00 до 18:00 ч. през тези дни.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Доставяне на празнични пакети

В разнасянето на празничните пакети за кампания Коледа 2016 г. се включиха десетки доброволци, които дариха от своето време, използвайки личните си автомобили. Това ще се повтори и за Коледа отново в четири дни между 8.04 и 11.04.17 г. Разнасянето започва в 14:00 ч. и приключва, когато всички пакети са разнесени. Отнема средно около 2 часа в зависимост от нивото на ориентация на шофьора и използването на GPS навигация. Препоръчително е всеки доброволец с кола да си намери за компания втори човек. Той ще му помага с подготвянето на протоколите, с прозвъняването на семействата и даряването на пакета. Средно на ден ни трябват по 30 автомобила в рамките на София, на които да разчитаме, за да сме максимално ефективни. Ако ти имаш желание да ни помогнеш в този важен етап от приключването на кампанията, се свържи с нас.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Спортни мероприятия

През 2014 г. Holiday Heroes постави началото на една много успешна инициатива. Проведохме две спортни мероприятия, в които участие взеха над 40 фирми. Те направиха дарения за кампанията под формата на такса за участие, излъчиха свои отбори и ни отдадоха по два дни от времето си, за да играем заедно волейбол (ден 1 и ден 2) и футбол благотворително. По време на великденската кампания миналата година добавихме в спортния си календар турнири по боулинг и картинг. Тази година направихме и първите си Лазерна арена и Стрийтбол. Главните отговорности на доброволците са да раздават спортните екипи в началото на турнирите; да водят протоколи от игрите; да следят графика и като цяло да се забавляваме заедно. Ако ти имаш влечение към някой от тези спортове и желаеш да ни помогнеш при организацията му, заповядай в нашите бойни редици. Виж спортния ни календар тук.


За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Талисманът на кампанията

Двата талисмана на кампанията са онези звена, без които никое събитие не може да премине с очаквания успех. Стани нашия Дядо Коледа или Великденски заек и ни помогни да предизвикаме усмивки!

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Раздаване на флаери

На последно място, но не и по важност, е една малка подробност от кампанията, за която не се вдига много шум. За да имаме достатъчно интерес към благотворителните събития, за да знаят повече хора, къде и кога събираме продукти, за да знаят как могат да се включат и помогнат, имаме нужда от доброволци, които да раздават нашите рекламни материали в София. Това се прави периодично, непосредствено преди събития. Ако ти искаш да отделиш няколко часа и да накараш повече хора да повярват в Holiday Heroes или тепърва да чуят за нас, ние ще те обучим как това да става без усилия и с много добро настроение.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

Свържи се с нас:

 

Изтегли статията в pdf.

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn