Прозрачността на една кауза

Влиянието на социалните мрежи и новите технологии е равносилно по авторитет на традиционните медии. Консумирането на съдържание, генерирано от интернет се превърна във всекидневна дейност и забавление за млади и стари. Каква обаче е разликата между социалните и традиционните медии?

 

Ако в днешно време традиционните медии страдат от криза на доверие, то в социалните мрежи тази криза липсва, поради факта, че интернет инструментите позволяват на „зрителя“ да участва в процеса по изграждане на съдържание. Рецепиентът на интернет съдържание има възможонстта в реално време да участва, дискутира и взаимодейства със съдържанието.

 

Как социалните мрежи предоставят условия за прозрачност в една благотворителна кампания? Времето около големите български празници ни облъчва от благотворителна дейност, но как може наистина да сме сигурни къде отиват парите ни? Как да сме сигурни, че дарението от 1лв. стига до човек в нужда?

Доброволци Holiday Heroes

Ние вярваме, че прозрачността е основен двигател и ценност в една благородна мисия. Затова решихме да приложим тази практика и в Holiday Heroes.  В динамичните времена, в които живеем, технологиите са нашият най-голям приятел. Всеки, който се интересува къде отива дарението му, може да следи процеса по даряване във Facebook страницата и YouTube канала на Holiday Heroes.

 

Решихме да разбием клишето за опорочените благотворителни кампании като публикувахме във Facebook всички дарения, които постъпваха по банковата ни сметка. Но това не беше достатъчно – започнахме да излъчваме в реално време опаковането на празничните пакети с храна и детски дарения в склада ни в Костинброд. Като допълнение, каналът ни в YouTube позволява да проследиш трогателните ни срещи с хората, на които даряваш.

Доброволци Holiday Heroes

В тазгодишната ни коледна кампания решихме да пробваме и нещо различно. Свързахме се с най-обичаните български артисти, музиканти и спортисти и ги помолихме да дарят свои лични предмети, които пуснахме в благотворителен онлайн търг. Да, аукционът се проведе изцяло онлайн, а средствата, които събрахме се равняват на 1 122лв. За първи път имплементирахме онлайн наддаванията като платформа за благотворителност и обещаваме, че във всяка кампания ще използваме дигиталните технологии и платформи, за да даваме изчерпателна информация за даренията, които постъпват.

 

Чувството за взаимопомощ у българите трябва да се засили, а недоверието към добрите инициативи да се унищожи. Ние се стремим  да изчистим репутацията на българската благотворителност. Продължаваме да вярваме в доброто българско сърце и оставаме напълно открити относно кампанията ни.  А от теб очакваме обратна връзка!

Кашони Holiday Heroes Кашони Holiday Heroes Майкъл Струмейтис Holiday Heroes Доброволци Holiday Heroes Любов в действиеДоброволци Holiday Heroes Доброволци Holiday Heroes

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn