Информация за доброволците на Holiday Heroes

Петата поред кампания на Холидей Хироуз зарадва за Коледа 2014 над 4000 семейства с пакети с хранителни продукти. Това се случи изцяло благодарение на онези, които отвориха сърцата си и дариха – продукти, пари или своето време в името на каузата. На стотиците добри хора, на компаниите-дарители, които се включиха в кампаниите досега – БЛАГОДАРИМ! Надяваме техният брой да се увеличава!

 

Затова ето цялата информация, която е нужна, за да открие всеки своето място в редиците на нашите доброволци. ТОВА МОЖЕ ДА БЪДЕШ И ТИ!

 

Административна работа

 

За всеки един етап от кампанията са нужни много и различни хора. Сред тях има и такива, които ни помагат да отговаряме на запитванията на нашите горещи линии; да обработваме информацията за записаните семейства в нужда; да координираме доброволците в различните акции. Независимо дали имате възможност да помагате цял месец или само няколко дни/няколко часа дневно, можете да се свържете с нас и да се включите в нашата кауза. Особено важни за провеждането на този тип дейности, са:

  • Помощник-координатор на доброволците в магазините  –Помощник-координаторът ще отговаря на въпроси, свързани с графика в магазините, провеждането на акция, както и ще следи събраните продукти от всеки магазин, ще изпраща инструкции към включените в графика. Кампанията по събиране на продукти в магазините на Пикадили и Метро се провежда от 25.03 до 04.04.15 г. в делничните дни от 18:00 до 20:30 ч. и през уикенда от 11:00 до 15:30 ч.
  • Помощник-координатор на кампанията по записване на семейства в нужда – Работата му се състои в обработването на данните на записаните семейства и ще продължи от 16.02 до дните за разнос, т.е. до началото на април. Не се изисква ежедневно присъствие в офиса. Дейностите се планират периодично и се извършват според времевите възможности на доброволеца.
  • Помощник-координатор на доброволците за опаковане и разнос – неговата работа включва изпращане на имейли с информация за разноса и адреса на склада, набиране на доброволци и инструктирането им за провеждането на съответната дейност. Това се случва в рамките на една седмица от 03.04 до 09.04.15. В този период е най-натоварената част от кампанията и е именно свързана с дните на опаковане на продуктите и разнасянето на празничните пакети по домовете на семействата.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Събиране на продукти в магазините

 

В магазините на верига „Пикадили“ и в Метро 1 София, нашите доброволци да раздават флаери на клиентите. Всеки клиент на магазина, който желае да се включи, може да закупи продукт/и от препоръчаното от нас меню. След покупката, продуктите се събират от доброволците в колички и на края на акцията се опаковат в кашони, готови за транспортиране към склада ни. Доброволците във всеки обект трябва да са минимум двама, за да може да се обърне внимание на всеки клиент, да се напише сертификат за дарение на всеки, закупил продукт и да бъдат опаковани в кашони навреме.

Магазините, в които ще се проведат акциите по събиране на продукти, ще бъдат следните:

  • Пикадили
  1. Пикадили Сити Център, бул. Арсеналски №2
  2. Пикадили Мол София, бул. Ал. Стамболийски №101
  3. Пикадили Сердика, бул. Ситняково №48
  4. Пикадили Йерусалим, Младост 1, ул. Йерусалим №22
  5. Пикадили Софарма бизнес таурс, ул. Лъчезар Станчев №5

Графикът на всички магазини от верига Пикадили ще бъде следният:

От 30-ти март /понеделник/ до 4-ти април /събота/ 2015 г. включително.

Делнични дни: 18:00 – 20:30 ч.

Уикенд: 11:00 – 15:30 ч.

 

  • Метро
  1. МЕТРО 1 София, бул. Цариградско шосе 7-11 км.

Графикът на магазин от МЕТРО 1 ще бъде следният:

От 25-ти март /сряда/ до 26-ти март /четвъртък/ 2015 г. включително.

От 29-ти март /неделя/ до 4-ти април/събота/ 2015 г. включително.

Делнични дни: 18:00 – 20:30 ч.

Уикенд: 11:00 – 15:30 ч.

Работата на доброволците ще бъде подпомагана от Координатора на кампанията, Помощник-координатора на доброволците в магазините, както и от:

 

  • Супервайзър. Неговата работа ще включва да снабдяване периодично магазините с рекламни материали; да отговаря на въпросите на доброволците; да разговаря с клиенти на магазините, които искат да разберат повече за кампанията. Ако ти си отговорен, общителен и способен да импровизираш в нови ситуации, можеш да станеш супервайзор на един или всички магазини от кампанията, като ние ще те обучим как да правиш това с лекота. През всички на кампанията, трябва да си свободен по време на акциите, за да бъдеш на място в магазина/магазините. Нужда от твоята намеса може да има през ден, но трябва да бъдеш на разположение, за да може да се реагира на временните спънки.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Склад 

 

За пореден път професионалистите в областта – bERS Logistics ще ни предоставят част от своята база, на територията на която да складираме събраните продукти, да ги опаковаме и подготвим за дарение. Адресът на склада е ул. „Околовръстен път“ №414, след отбивката за Казичене, точно след като преминете под моста.

 

Работата в склада е разделена на три части:

 

  • Складиране на продукти по време на акциите в магазините (25. 03 – 04.04. 15 г.) и периодичното им проверяване и преброяване.
  • Дни за подготовка – сгъване на кашони, облепвянето им със стикери, преброяване на наличности (03.04 – 05.04.15 г.)
  • Опаковане на продукти и разнасянето на празничните пакети по домовете. Работата започва на място в склада в 08:30 ч., опаковането приключва до 14:00 ч., когато започва разносът за съответния ден. След това се почиства и се подготвят продуктите за опаковане на следващия ден (06.04 – 09.04.15 г.)

На ден са нужни средно по 20-30 доброволеца, за да се изпълни квотата от празнични пакети за деня. Освен това ни трябват:

 

  • Отговорник склад – средна заетост: 2 седмици от 30.03 до 09.04.15 г. Неговата работа е през първата седмица да бъде периодично в склада и да проверява големите дарения от фирмите Така ще можем да следим изпълнението на всяка една доставка. През най-активната седмица от кампанията между 03.04 и 09.04.15 г. той трябва да следи за:
    • броя оставащи палети с налични продукти
    • броя готови за доставка кашони
    • броя натоварени в съответния бус кашони

Събраната информация трябва да предава периодично на Координатора на кампанията.

 

Ако имаш желание да бъдеш този човек, ние ще те обучим как да правиш всичко това без усилие и да бъдеш едно от най-важните звена в кампанията.

 

  • Отговорник по товаренето – заетост: 4 дни от 06.04 – 09.04.15 г. включително, от 08:30 до 17:00 ч. Тази позиция могат да заемат двама души. Работата им ще включва:
    • Следене на графика за пристигането на всеки бус, който ще разнася празничните кашони.
    • Проверка на готови за товарене кашони.
    • Проследяване графика на товарене и да предават периодично тази информация на Отговорника на склада и Координатора на кампанията.
  • Отговорник на поточната линия – заетост: 4 дни от 06.04 – 09.04.15 г. включително, от 08:30 до 15:00 ч. Той ще следи:
    • всеки доброволец да следва задачите си;
    • във всички кашони преди затварянето им да има по един от задължителните продукти;
    • да има достатъчно от всички задължителни продукти около поточната линия;
    • точния брой готови кашони;
    • палета с кашони, за да подава периодично актуална информация към Отговорника/ците по товаренето, Отговорника на склада и Координатора на кампанията.

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Мениджър логистика 

 

            Организирането на опаковането и разноса, които трябва да се случат в рамките на една седмица, е най-важната част от работата, която трябва да се свърши преди и през цялата кампания на Holiday Heroes. Всички дейности са много разнородни – от намиране на дарители, през организиране на различни благотворителни събития за събиране на средства, през обработване на данните на хиляди хора, но са обвързани с тази крайна точка. Ако ти имаш познания и опит в тази област и искаш да ни подадеш ръка, свържи се с нас, за да обсъдим какво и как трябва да се свърши. В рамките на две седмици трябва да се разпределят всички адреси за доставка, да се подаде информация към Помощник-координатора на доброволците за опаковане и разнос, който да изпраща адресите за разнос към доброволците,  да се реагира при промяна на графиците. Работата е отговорна и се изисква човек с опит и желание да отдели две седмици от свободното си време между 30.03 и 09.04.15 г.

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Доставяне на празнични пакети 

 

В разнасянето на празничните пакети за Коледната ни кампания през 2014 г. се включиха десетки доброволци, които дариха от своето време, използвайки личните си автомобили. Това се случва за четири дни между 06.04 и 09.04.15 г. за Великден. Разнасянето започва в 14:00 ч. и приключва, когато всички пакети са разнесени. Отнема средно около 2 часа в зависимост от нивото на ориентация на шофьора и използването на GPS навигация. Препоръчително е всеки доброволец с кола да си намери за компания втори човек. Той ще му помага с подготвянето на протоколите, с прозвъняването на семействата и даряването на пакета. Средно на ден ни трябват по 30 автомобила, на които да разчитаме, за да сме максимално ефективни. Ако ти имаш желание да ни помогнеш в този важен етап от приключването на кампанията, се свържи с нас.

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Благотворителен базар 

 

            Един от начините да събираме средства за кампанията е провеждането на различни мероприятия с благотворителна цел. Ако ти си общителен, усмихнат и искаш да помогнеш да дарим повече усмивки за празника, включи се като наш доброволец в специалните великденски събития. Едно от тях е вече утвърдилият се като много успешен метод за подобно нещо – благотворителен базар. Денят и мястото ще бъдат допълнително уточнени. Работата се състои в

  • раздаване на флаери на кампанията около щанда на Holiday Heroes;
  • отговаряне на въпроси свързани с кампанията
  • продажба на различни дарени ни ръчно направени предмети
  • издаване сертификати за дарение на всеки, включил се в каузата ни.

Имаме нужда от двама души, които да си разпределят дейностите и да могат да обръщат достатъчно внимание на всеки заинтересован.

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Боядисване на яйца и приготвяне на великденски козунаци

 

Какво би била Великденската ни кампания без детски смях и много шарени яйца? Такива създаваме на специален уъркшоп, където главна роля ще играят нашите доброволци-аниматори с усет към естетичното. Те ще помогнат в направата на великденските яйца и козунаци. Работата ще е свързана предимно с деца. Това ще се случи на 4-ти април в Mall of Sofia на бул. Ал. Стамболийски №101. Направените яйца и козунаци ще бъдат продавани на благотворителния базар, в който ще вземем участие на 5-ти април в хотел Радисън, за да увеличим сумата за закупуване на продукти. Ако ти си усмихнат и обичаш да се занимаваш с деца, включи се към нашите доброволци и ни помогни да направим този ден много слънчев и приятен за всички малки и големи участници.

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Спортни мероприятия 

 

            През изминалата 2014 г. Holiday Heroes постави началото на една много успешна инициатива. Проведохме две спортни мероприятия, в които участие взеха над 40 фирми. Те направиха дарение за кампанията под формата на такса за участие, излъчиха свой отбор и ни отдадоха по два дни от времето си, за да играем заедно волейбол и футбол благотворително. Към тези два събития през настоящата година ще добавим турнири по боулинг, картинг и голф. Главните отговорности на доброволците са да раздават спортните екипи в началото на турнирите; да водят протоколи от игрите; да следят графика и като цяло да се забавляваме заедно. Ако ти имаш влечение към някой от тези спортове и желаеш да ни помогнеш при организацията му, заповядай в нашите бойни редици.

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Фотографска и операторска дейност 

 

            Като благотворително сдружение без собствен бюджет, разчитаме на безвъзмездната помощ от нашите доброволци. На всяко от събитията си имаме нужда някой да заснема най-добрите моменти, да запечатва най-усмихнатите участници и да ни помага да имаме повече материали от събитията си, с които да инспирираме хората за в бъдеще.

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Талисманът на кампанията 

 

            Двата талисмана на кампанията са онези звена, без които никое събитие не може да премине с очаквания успех. Стани нашия Дядо Коледа или Великденски заек и ни помогни да предизвикаме усмивки!

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

Раздаване на флаери 

 

            На последно място, но не и по важност, е една малка подробност от кампанията, за която не се вдига много шум. За да имаме достатъчно интерес към благотворителните събития, за да знаят повече хора, къде и кога събираме продукти, за да знаят как могат да се включат имаме нужда от доброволци, които да раздават нашите рекламни материали. Това се прави периодично, непосредствено преди събития. Ако ти искаш да отделиш няколко часа и да накараш повече хора да повярват в Holiday Heroes или тепърва да чуят за нас, ние ще те обучим как това да става без усилия и с много добро настроение.

 

За повече информация – погледни в края на тази статия как можеш да се свържеш с нас.

 

 
Свържи се с нас:

  • Задай въпросите си към Координатора на Holiday Heroes на горещата линия за доброволци: 0888 22 71 21.
  • Запиши се като наш доброволец на в сайта ни.
  • Проследи последните новини на страницата ни във Фейсбук

Изтеглете тези инструкции в pdf формат

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn